Alla inlägg den 15 december 2006

Av Lexie Back - 15 december 2006 19:51

Det ska då till att vara jag för att lyckas..

 Skulle ner på stan med Leo idag för att springa lite ärenden och handla och sånt. Hade bestämt mig för att ha håret utsläppt för en gångs skull, tills jag kom ut och upptäckte hur mycket det blåste.. Så när vi kom fram till trappen som leder ut till gatan stannade jag för att sätta upp håret. För att göra det var jag tvungen att ställa mig med ryggen mot vägen så att jag hamnade i motvind. När det var klart vände jag mig om för att fortsätta gå, men av någon anledning hade mina fötter bestämt sig för att storleken på stentrappans trappsteg var för små eller nåt, för jag flög. Hela vägen, alla 6-7 trappsteg ner till trottoaren flög jag... Eller studsade kanske är närmare sanningen... Så nu har jag jätteont i båda min knän, smalben och fötter, som alla fick en varsin smäll av trappan, samt i handleden jag använde för att inte hamna med ansiktet först..

Det är därför jag inte gillar stentrappor!!  *tycker synd om mig själv*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards