Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Lexie Back - 3 juni 2009 11:35

Min första mobil någonsin fick jag julen jag gick i sjuan eller åttan.. alltså ganska många år sedan. Det var syrrans avlagda Phillips Fizz. Sedan dess har jag haft.. (räknar)... ... minst sex olika mobiler, som alla varit Nokia. Jag gillar Nokia. Jag älskar Nokia. Och nu kanske jag måste byta till annat märke.. Det svider, men är kanske nödvändigt..

 Min mobil har gått sönder. Funkar att ringa till, men displayen har dött, vilket gör det lite svårt att ringa från den, för att inte tala om sms.. Så nu sitter jag med Leos telefon. Alltså behöver jag en ny, men den enda Nokia-modell jag vill ha har jag inte råd med. Så jag måste nog, hur motvilligt det än är, börja kolla på andra märken.. förändringar sägs ju vara bra så..


Gäller nog fler aspekter av mitt liv också. Det där med förändring alltså. Försöka komma ur gamla hjulspår, träffa nya människor och inte vara så låst vid gamla vänner. Man vet ju aldrig hur länge de finns kvar..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards