Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Lexie Back - 7 oktober 2008 19:43

Nu har jag snart en komplett uppsättning Drakar & Demoner. Är en enda ynkaste liten box kvar.. Tyvärr är det en dyr box som inte är alldeles lätt att få tag på, men den dyker upp på tradera med jämna mellanrum, så snart har jag den förhoppningsvis.. *håller tummarna* Har halvt ruinerat mig själv med alla böcker jag köpt den senaste tiden, men med tanke på att de nyaste böckerna slutade säljas i början på 90-talet så får man väl snällt betala. Så får vi se till att bli lite bättre på att inte spela så sällan, så att man får bruk för böckerna. Och nån dag framöver ska jag slänga upp lite böcker på tradera som jag har dubletter av.


Den hr laptopen kommer att göra mig förkyld. Alldeles för lätt att bli sittande länge på balkongen när man kan ta datorn med sig..


Snart är det dags att skicka in Leos beställningssedel för de panda-saker han sålt, så om någon vill handla och samtidigt göra en god gärning för Världsnaturfonden (och Leo) så hör av er! Finns faktiskt en hel del bra grejer i år, om inte annat så många bra julklappstips.


Nu ska jag äta lite god mat och se på film. Dvs om jag lyckas slita Tomaz från Burnout Paradise..



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards