Alla inlägg den 19 september 2008

Av Lexie Back - 19 september 2008 14:19

Hihi!! Sitter och skriver på min alldeles egna laptop!! =))) Har velat ha en i flera år, och nu blev önskan större än snålheten.. =PP

Needå, men ärligt talat.. Jag insåg att om jag bara snålar lite, och delar upp betalningen så borde det inte vara några problem att ha råd med den. Så jag hoppas det inte dyker upp en massa oväntade utgifter den närmaste tiden, för är det något jag vet så är det att man MÅSTE betala sina onoff-räkningar i tid!

 Just nu sitter jag på balkongen och röker och försöker vänja mig vid det här tangentbordet. Det går lite segare än vanligt och blir massa stavfel hela tiden, men jag vänjer mig snart.

 Om en stund ska jag hämta Leo på skolan, sen ska vi ner på stan innan han ska lämnas hos mamma över helgen, men ikväll ska jag konfigurera datorn och lägga in alla program jag vill ha på den osv. Just nu kan jag inte göra annat än surfa på den.

Men.. JAG HAR EN LAPTOP!!!

 En bra en, dessutom. Långt bättre än min stationära dator.

 http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/59051?opendocument&markID=20-20-10   <----- Det där är min dator! =)


 Gissa om min gamla dator kommer bli förpassad till garderoben.. Eller så får Leo den. Eller så får den stå som filserver. Är ju trots allt ganska mycket hårddisk i den.. Aja, vi får se hur det blir.

 Nee, nu ska jag surfa runt lite mer, sen hämta Leo.


 Btw.. De närmaste dagarna kommer jag att flytta hit en massa gamla blogginlägg, så håll ögonen öppna.

Ovido - Quiz & Flashcards