Alla inlägg den 20 september 2008

Av Lexie Back - 20 september 2008 11:27

Okej, ett dygn med min bärbara dator, och jag kan konstatera att jag verkligen verkligen hatar Windows Vista. Man måste verkligen vara nybörjare med datorer för att gilla det här jävla skitOS-et.. För du kan ju inte göra nånting avancerat.. som att installera program!

 Iofs måste jag erkänna att Vista har en del coola funktioner, som fingerprint-scanner för att logga in och lite sånt, men frågan är om det kompenserar allt som INTE funkar.. Typ som det faktum att DEL-knappen inte är delete om man inte samtidigt håller in shift..

 Aja, vilka bekymmer som helst kompenseras iofs av att JAG HAR EN BÄRBAR DATOR!! =))

 Ska bara installera Sims2 ochWow för att se hur bra det flyter, men det blir inte idag. 

 Tack, Kim, för att du hjälpte mig igår med att få en massa saker att fungera. Det hade ju inte varit bra om jag slängt datorn genom fönstret redan första dagen. =P


Ovido - Quiz & Flashcards