Alla inlägg den 27 september 2008

Av Lexie Back - 27 september 2008 11:26

 Var på fest hos Kim igår. Full som fan blev jag, men ändå inte alldeles för full. Slutade dricka i god tid innan jag skulle åka hem, så jag var inte längre kanon när Tomaz hämtade mig. Då var jag mest trött. Tror klockan var efter tre när han hämtade mig, så jag bara åt lite och sen la jag mig. Somnade så fort jag la huvudet på kudden.. Men jag är inte så farligt bakis i alla fall. =)


 Fan, vad det blåser!


 Nästa helg blir det förmodligen rollspel! =) Passar bra eftersom Leo är hemma också, eftersom jag ändå inte kan gå nånstans då. Och då får jag inviga de nya böcker jag köpt också. =) Det är fortfarande några böcker jag letar efter, men sen har jag alla Drakar & Demoner böckerna i bra skick. Det är bara tre häften och en box som jag inte har, Och då räknar jag så klart gamla böckerna. De som finns i handeln nu är jag inte ett dugg intresserad av.. Ska sätta mig ner lite senare och skriva upp alla böcker jag har, så jag vet vilka dubletter jag kan slänga upp på tradera. Måste ju försöka tjäna tillbaks lite av alla pengar jag lagt ut på nya böcker.


 Hm.. kanske ska lägga mig i soffan och se på nån film.. 

Ovido - Quiz & Flashcards