Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Lexie Back - 5 februari 2009 20:06

 Vissa beslut tar man i en handvändning, andra saker tar man så lång tid på sig att besluta att när man väl bestämt sig är det redan försent. Vissa beslut tar man bara för att man någon gång för länge sedan bestämt sig för en åsikt, och av ren envishet låter man då bli att ens fundera på saken. Man har ju bestämt sig en gång redan, så varför ens tänka på det igen?

 Men vissa beslut påverkar inte bara en själv, utan även andra. Det påverkar deras framtid, deras hela liv. Vid sådana situationer, borde det inte åtminstone vara värt att tänkas över en extra gång? 


Anyway, det var inte vad jag hade tänkt skriva om idag. Jag hade tänkt skriva och gnälla på Leos skola, men nu orkar jag inge mer. Måste lägga mig och vila, är fortfarande förkyld som satan, femte dagen nu.. =(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards